Once upon a time?

Jag undrar ifall det borde börja så. Det var en gång… Okej, det känns ju nog lite gammalt och kliché men.. Det är ganska fint. På något sätt så känns den här storyn som en sådan som börjar med ”Det var en gång…”. Eller kanske inte. Åh, beslutsångest! 

Känns som att detta är en tråkblogg. Men just nu pågår det ganska mycket sådan som inte hör hit. Eller såhär; jag har inget intressant att berätta för omvärlden. Såna perioder har man väl ibland. 

Jag har lust att sitta ute någonstans (eller inne någonstans) och skriva.
Jag fattar inte varifrån detta kommer! Har aldrig varit något vidare på att skriva, har egentligen aldrig riktigt gillat det. Skriva långt och länge. Hitta nya personligheter och öden, nya platser och nya liv. Och få beslutsångest när idéerna blir för många. Önsketänkande.

Men jag vet åtminståne att det slutar lyckligt :]

Kommentera

