Gnäller

Ursäkta mig, men vet ni hur ofantligt tråkigt det är att sitta hemma när man är ledig? Personligen blir jag galen av sånt. Alltså det är skönt att kunna vara hemma ibland och ta det lugnt men jag har fått nog av det för en tid. 🙂 Fredag kväll och jag har bara suttit i en soffa. Utan någon kontakt med världen utanför. Liksom what’s up with that? 

Ja, kanske jag gnäller och sprider negativ energi här nu. Förlåt mig 🙂 Jag har bara lite nervis på att allt ska vara så himla slött här. Det händer ju inget! Hos mig, menar jag. Sen är jag ju världssämst på att komma på roliga saker att göra. Inte kreativ liksom. Nej verkligen inte.

Men jag tycker ändå om att vara ledig 🙂 Det där med inga måsten är väldigt trevligt. Även om det i min värld betyder totalt händelselös dag för mig själv. Efter två veckors stirrande i väggen så  är det kanske inte konstigt att jag är lite störd 😛

Vill åka någonstans. Nu!

Kommentera

