Och knyttet gick och gömde sig

Jag kan inte låta bli att läsa om Knyttet om och om igen. Beskriver.

Vi ska ha allmänna ämnen hela året. Förutom IA:n är det bara onödig, fjantig teori och ingenting som har ens lite med textil att göra. Sänker inte aaalls min motivation som redan är på minus. Ett ord: synkkä.

Det är fritt fram att ta mig med på en resa någonstans. Ibland känns det som att jag behöver paus från livet. Komma undan vardagen menar jag. Skulle ha lust att åka till en viss skola i England och till deras open day. Synd bara att den är på onsdag. Heh 🙂

3 thoughts on “Och knyttet gick och gömde sig

Kommentera

