Ledig morgon

Har ”självstudier” i matematiken så jag behöver inte vara på lektion. Borde använda morgonen till att fara till gymmet men tror jag skippar det. Lata jag.

Något jag helt glömt att göra är att ladda upp bilder från den iskalla photoshooten. Behövde bilder till dokumentationen för klänningen jag sydde tidigare. Så här är några av de vi tog, en iskall måndag morgon utanför stan.

Amelie fotade och Ida gjorde hår och smink 🙂 Tack för det.

Nu är jag nog lite störd på hur bussarna går här. Börjar 12.45 men måste ta en buss som är där en hel timme före. Men jag tröstar mig med att det bara är en lektion och så får jag fara hem igen, och jag kan ju ta med en bok eller sitta och skriva eller något annat trevligt 🙂 Så inte lider jag egentligen. Bra start på veckan säger jag!

Och så tycker jag att det skulle kunna bli minusgrader och en massa snö så det blir lite julstämning här snart.

Kommentera

