Det är svårt att komma på en bra rubrik

Speciellt när du inte har något specifikt ämne att skriva om.

Har inlett läsårets sista period. [Jag tar det igen, SISTA PERIOD! Vart har tiden försvunnit?] Jag sitter i skolans datasal, som omväxling, och har fotodelen i kursen ”Planering och presentation”. Ganska tråk egentligen. Hela perioden är bara tråk. En massa produktplanering och sånt. Och yrkesprov. Fast YP är nog det mest intressanta. Har ingen aning vad jag vill göra än men att…

Idag hade vi som uppgift att fota en abstrakt bild med temat ”Våren”. Här är min slutliga, inlämnade bild:

Redigeringen ä gjord på en halv minut typ, hade lite missförstått det där med tiden 😛 Och det är svårt att ta en vårig bild då solen är i moln. Men helt okej blev det ändå. Men jag vet inte vad läraren tycker än, hehe.

På tal om annat så har jag träningsvärk som aldrig förr. Jobbigt när varenda liten rörelse orsakar smärta. Men det är ju egentligen ett tecken på att jag ansträngt mig. Och det är ju positivt 🙂

Kommentera

