Finally, I’m here (or there)!

Har haft världens roligaste, mysigaste roadtrip med lång paus på Ikea ft. världens bästa Ida! Seriöst, två pratglada fjolliga tjejer i en bil en hel dag kan bara inte bli fel. Vi har avverkat så många samtalsämnen om olika saker 😉 Och Ikea var ju liksom bara plus i kanten.

Men nu är jag äntligen framme i finaste Vasa (eller har nog varit det i nån timme) och sitter och ser på ”Holiday” med Amanda ❤ Ta det här på rätt sätt nu, men det är så skönt att inte vara i Karis under sportlovet. För en Emilia som älskar att resa och träffa människor så känns det här så väldigt rätt just nu. För en Emilia är det lättare att koppla bort från vardagen och stressen när man är långt bort från allt.

Så detta lov ska jag gå på loppis, cafea på Loftet och bara umgås med människor jag tycker om, kanske fota lite smått. Och ta det väldigt väldigt lungt. Kanske läsa textilhistoria nåt varv men sånt är bara intressant 🙂

Så jag hoppas att ditt sportlov blir minst lika avslappnat och roligt som mitt kommer att bli och så hörs vi väl i nåt skede!

 

Kommentera

