Just you wait!

Joojoo, jag ska nog bomba er med bilder från min skola! Inte nu, men om jag har tur så hinner jag göra det idag på eftermiddagen 🙂 Det här med att sluta kl. 14 på en onsdag är en verkligt bra idé som jag tycker borde införas på heltid. Hehe. Och så är jag egentligen glad över att Vasa är så långt ifrån Karis som det är, därför att då kan man ha en jättekul och lång roadtrip dit med en av de absolut finaste människorna jag känner 😉

Men nu tog min lunchpaus slut, så nu ska jag färglägga mitt medeltida mönster (som nog är ”kopierat” från en bok, jag har inte hittat på det själv).

Ha det bäst, sjöhäst!

Kommentera

