Den är tillbaka!!!

Min TrueLoveWaits-ring är tillbaka!!!! 😀 GLÄÄÄDJEEE!! Den va på världens konstigaste ställe! Jag har en klädhög i ett av mina skåp där kläderna bara e huller om buller. Jag sku ta en svart topp därifrån o när ja vifta me den ifall den sku ha vari dammig (ja gör allti så, vet int varför) så hörd ja ett litet ”klonk” 😛 När ja titta ner så va min ring där!! 😀 Tack Jesus!! Jag bad för nån vecka sen att den sku komma fram o nu e den tibax!! Jag har absolut IIINGEN aning hu den ha hamna där! Men nu har ja den o d e d viktigaste 😀

På tal om annat så ha ja vari o shoppa i Seppälä idag 😛 Köpte en ny väska, två par leggings (ett vitt par o ett blått), två t-skjortor (en vit som d står GIVE på o en blå, ”We’re in this mess together)å två klänningar (en blå o en svart-vitrandi) å så ett par ljusblåa sandaler. Fast klänningarna ser mest ut som förlängda t-skjortor så ja vet it om man kan kalla dom klänningar 😛 Fy vad tacksam jag är för att vi har denna möjlighet i vårt land att köpa nya kläder. För det e d ju int alla som har. *Newsflash* 😛

Jag tror blått håller på o blir min färg. Eller så hitta ja ba en massa snygga blåa saker i Seppälä idag 😛 Ojoj… 🙂

One thought on “Den är tillbaka!!!

Kommentera

