före konfirmationen…

Hej hej!! Idag blir jag konfirmerad! 😀 Steg upp kl. 07.45 typ, och nu är jag helt och hållet klar. Lite tråkigt eftersom jag nu måste vänta typ två o en halv timme innan vi far iväg ti kyrkan 🙂

Hoppas mamma o pappa tar myki bilder så kan ja sätta in dom hit sen 🙂

Känner mig..ja vet int..glad, vacker, excited…jaa,  d e väl så dom flesta känner sig när det är nåt speciellt på gång och man har klätt upp sig o allt 😛 Va vet ja?

Måst nog säga att ja e lite stolt över mig själv när ja städa rumme igår 😛 Det behövdes!

Nu ska ja spela lite spel för att få tiden att gå 🙂

Kommentera

