Premiär, rosor och hemlig kärlek.

Gårdagens premiär gick strålande bra. Jag är så nöjd och stolt över att få jobba med såna underbara människor. Vi har jobbat som små ekorrar, skrattat, ropat, lekt, varit frustrerade, trötta och ibland bara omotiverade. Men det är sånt som hör till och det har varit värt det. Vi har lyckats jobba igenom allt och majoriteten av vår tid har vi bara njutit! Och inatt har jag dansat som aldrig förr. Nästan till gryningen. Jag älskar teater.

Nu njuter jag av de vackra små rosorna jag fick av mamma och pappa igår, äter choklad, gråter till filmen Tristan + Isolde, och förundras över hur något så simpelt som blommor kan beröra så mycket.

20140308-180431.jpg

”Love is made by God. Ignore it and you suffer as you cannot imagine.”
– Isolde

Kommentera

