5:e praodagen…

..Är slut. Snyft.

Men sjukt bra vecka har det varit! Fick börja kl. 14 idag så det blev sovmorgon gånger 1000. Fast jag sov nog inte så länge, men steg däremot upp ganska sent 😛

Sedan fick jag posta en massa tjejkvälls-brev och panta en maaassa flaskor. Hehe, ganska kul. Efter det fick jag känna mig som någå värre proffs (sure!) när jag gjorde sallad. Lovsångsövningen var helt bäst! Käärleek. Lifehouse var det ju. Helt nice det också 🙂 Men nu ska jag skriva i min fina prao-dagbok som jag trodde var i skolan men jag har haft den i väskan hela tiden. Smaaart…!

Smått sött 🙂 Vill haa! Fast inte rosa, typ lila istället ❤ Tihi

Kommentera

