I got in!

Som rubriken avslöjar så har jag blivit antagen vid Västra Nylands folkhögskola, och kommer att studera teater i ett helt år framöver!! Fatta!

Det är nu det händer. Nu börjar jag satsa på detta. Min dröm. Jag är sjukt rädd och samtidigt så glad och tacksam. Detta läsår kommer att bli fantastiskt.

Fascineras igen över hur situationer och omständigheter kan förändras sådär bara. Är jag inte ledsen över England? Jo, såklart. Men det var nog inte rätt just nu. Visst ville jag bort och iväg men jag märker att jag är mer till freds med detta än med England. Kanske det är min osäkerhet som påverkar, jag vet inte.

Jag vet bara att just nu är livet ganska perfekt, trots bristerna. I love it!

20140813-130726-47246950.jpg

Kommentera

