I am done!

Woop woop! Nu är mitt slutarbete inlämnat och jag är ganska lycklig. Fina Jesus som hjälpte mig att hålla mig sansad så jag fick allt gjort.
Så nu har jag firat med Ben & Jerry’s (Chocolate Fudge Brownie, överlägset bäst), jordgubbar, chips och juice. Och förstås ett litet Harry Potter maraton.

Imorgon och på onsdag är det presentationer som gäller, alltså en massa timmar av att sitta och lyssna. Skönt. Alltså jag är så lättad nu. Det är färdigt liksom. Min presentation är på onsdag och sedan ska utställningen fixas. Den 30:e är det sedan dags för freaking dimission!! Mössan är på väg och imorgon flyr jag till Omena en stund för att jaga klänning, med mamma och min älskade kämppis som smakråd.

Idag är en sån där dag då allt bara känns underbart och alla problem verkar obetydligt små. Njuta njuta njuta!

Gud är bara så god ❤

P.S.
Dumbledore har ett porträtt av Gandalf i sitt kontor!!

20140512-220603.jpg
Fantastiskt!

Kommentera

