Vänner <3

Jag älskar människor. Att få umgås och dela livet med både äldre och yngre. Skratta så man nästan dör, mitt i natten. Det sker ganska ofta kan jag säga 🙂 Och när Gud får vara med så är det ju helt perfekt.

Ikväll var inget undantag. Bön och lovsång i favvo församlingen, med Kungen som viskar hemligeter i mitt hjärta. Fy vad jag älskar honom!

Kvällen slutade på ABC med en massa finisar. Skratt i kubik! Vi är ett lustigt gäng.

Nu ska jag sova och jag skippade tandborstningen. Ajja bajja.

20140510-013316.jpg

Kommentera

