Min tillvaro i punktform

– Övningarna med sommarteatern (awesomeness)
– Mitt slutarbete (panik)
– Musikvideo-inspelningen och klänningen jag slängde ihop till den (yikes!)
– Det faktum att jag behöver ca. 2000€ till oktober ifall jag kommer in till bibelskolan vilket jag tror att jag gör (ännu mer panik)
– Min älskade församling som jag spenderar alldeles för lite tid med (Älskarälskarälskar)

Ja, och Gud är awesome. Jag har en känsla av att han småler åt mig som bara en pappa kan. ”Du kan aldrig gissa vad jag har för dig.

God natt.

20140413-232956.jpg

Kommentera

