Imorgon!

Jag slänger in ett litet inlägg här nu, för jag kommer knappast göra det på en tid framöver.

Det fantastiska med idag är att det är fredag imorgon! Inte vilken fredag som helst, nej för imorgon sticker jag till Vasa! Äntligen! Ja och så är det ju alla hjärtans dag imorgon men den gäller ju inte riktigt mig. Jag ska spendera hela mitt sportlov i österbotten och bara finnas! Dessutom har jag superfint tågsällskap på vägen upp ❤

Så jag antar att bloggen blir väldigt orörd igen en tid. Skriver när jag skriver 🙂

För övrigt så är det spännande saker på gång nu. Både nu och i framtiden. Jag är nyfiken på Faderns planer.

Kommentera

