Paus

Hej hopp!

Jag tog en liten lång paus från mitt yrkesprov. Både öljetterna och bandet är slut så jag måste till stan en sväng. Det tar lite väl länge så jag väntar tills det blir lunch.

Vet ni vad som är lite små-intressant? En ask öljetter i Pirjon Lanka kostar typ 7,90. Exakt samma ask i Evas Tyg kostar 11 euro. Det skulle alltså vara billigare för mig att ta tåget till Karis och köpa öljetterna där. Löjligt va?

*Edit: Tydligen får vi hantverkare 20% rabatt hos Evas Tyg. Så nästa gång behöver jag inte åka till Karis 😉 *

Men mitt yrkesprov går framåt, och min tidtabell kommer att klara sig. Här kommer den lilla högen babytossor som jag pysslar med:

20131010-112715.jpg
Bättre bild kommer sen.

För övrigt har jag vaktat söta barn, haft ett bra samtal med en fin vän och sprungit Ramsholmen runt med min kämppis

På lördag blir det ”plättbileet” i Backgränd med ett gäng teaterkompisar ❤

Hoppas ni får en trevlig helg!

20131010-113139.jpg

Kommentera

