…eller så var det för bra.

Okej, så vi kan glömma bort den där audition och glömma Jasmine. Släktingen som lovat låna pengar backade ur igår. Schysst. Verkligen.

Men jag antar att det inte var meningen att jag skulle dit. Och ska jag ge mig in i den här branshen på riktigt så är det ju lika bra att jag redan nu blir härdad och lär mig hur det är. Inte en dans på rosor alltså. Fullt av bakslag och problem. Och så värt det!

Imorgon ska jag med kämppisen till loppis och sedan chilla med en fin vän. På söndag är det sånglektion och sedan första övningen med Schacki. Det blir en bra helg ändå!

20130927-213605.jpg

One thought on “…eller så var det för bra.

Kommentera

