Det tar sig

20130827-215312.jpg
Även om det tar 20 minuter att gå så är min skolväg väldigt fin!

Skolan rullar på som vanligt. Även om jag är tröttare än tröttast så är det skönt att vara igång igen och få jobba ordentligt. Speciellt nu då jag har roliga projekt på gång 😉 Har idag gjort en prototyp på kjolen som ska ställas ut och ingå i en samling av unika produkter. Det får alltså vara vad som helst för skoj, det behöver varken vara användbart eller ens ha nåt med sömnad att göra.

Jag kör på säkra sidan (tråk) och syr en relativt enkel, asymetrisk kjol med en bauta rosett.. Eller nåt…
Det finaste med den är nog materialet. Men det visar jag sedan. God natt!

20130828-000515.jpg

Kommentera

