Det här ekorrhjulet snurrar konstigt

Okej, jag är helt megatrött, därav den knäppa rubriken.

Nä men på allvar så är det lite snurrigt just nu. Bloggen hänger inte med alls.

Har blivit klar med mina Unicef-dockor, planerat nästa arbete och arbetet efter det, varit till underbara Fiskars och däremellan har jag chillat med extra-familjen (vet inte riktigt vad jag ska kalla dem, jag tror jag har blivit adopterad sådär i smyg) och så har jag hängt i lägenheten, som för övrigt är rikigt mysig! Mellan raderna: Kom och hälsa på mig!

Denna helg tvinnar jag längs med rutten lägenhet-Rosvik-Lövkulla-hemhem-Ekenäs-Rosvik-KarisCell-Ekenäs.

Har alltså blivit meddragen på ett familjeläger på Rosvik i helgen. Bara awesomeness hela vägen! Samlingar i tält på gården och god mat och en massa ljuvliga människor och dessutom ledare som har hjärtat i det de gör. Finast ❤

Känslor och tankar bara virvlar runt så jag blir yr. Måste hitta jobb också. Helst iförrgår.

Ja, och imorgon ska jag söka en roll i en musikal på Svenska Teatern. Ojdå.

Nu är mitt barnvaktspass snart slut och jag ska färdas vidare på min lite knäppa resa.

Som en äkta Karis-bo säger: Hain d keikkor! Ungefär samma som ”Ha det bra” ifall nån behövde tolk.

2 thoughts on “Det här ekorrhjulet snurrar konstigt

Kommentera

