It’s the little things

20130722-004503.jpg

Denna helg har varit så otroligt härlig! Lördagen bestod av chill på dagen och sedan teater och popcorn på kvällen 🙂 Fast för min del blev det mest hundvaktas och chillas med skådisarna som höll på med förberedelser inför kvällen.

20130722-004821.jpg
Dog lite.

Hann knappt sätta min fot på teaterområdet, innan jag blev inbjuden till plättfest/filmkväll i Backgränd. Ljuvliga, spontana människor ❤ Så efter föreställningen stack 8 personer ut till "landet" och där stekte vi en massa plättar, med hög musik och vild dans i köket (mitt framtida hus ska ha ett stort kök, så man kan dansa!)

20130722-005528.jpg
En väldigt mörk bild på ca hälften av gänget.

Natten fortsatte med galen fotboll i mörkret, mjölk från en tank (så gott!) och mys framför en Harry Potter film. Sömn-saldot är på trippelminus, men det känns som om min insida är full av bubblig sockerdricka!

Det är de små sakerna som gör livet värt att leva, som gör det lite lättare, ljusare. Till sist är det faktiskt de små sakerna som visar sig vara de stora.

Tack.

2 thoughts on “It’s the little things

Kommentera

