Njuter!

Min praktik-plats är så awesome!

Jag gör alltså sommarpraktiken (Inlärning i Arbete) på E/S Design, här i Karis. Sööta vad jag tycker om! Första veckan är snart slut och just nu är fiilisen den att jag gärna skulle kunna vara där hela sommaren. Har tyvärr inte så många bilder att visa er, vi har hållit på med blusar till en damkör (3 färger, 3 storlekar och ca 30 körmedlemmar = serietillverkning!) och jag har inte fotat nästan alls. Men det hinner nog dyka upp några små glimtar från vad vi sysslar med under dessa 5 veckor som är kvar 🙂

För övrigt så njuter jag av sommarlov och det faktum att jag trots praktiken har en massa tid att skriva och se på film och bara vara. Konstaterade just att denna sommar har förutsättning att bli en av de absolut bästa och skönaste ever, just för att den blir så varierad. Me like ❤

IMG_1027 (640x427) En av de tre färgerna som kommer att pryda damkoristerna.

IMG_1030 (640x427)Fin kaffekopp ❤

Kommentera

