Plötsligt flödar kreativiteten!

Ändå sitter jag här och glor. Varför det? Jaa, säg det.

Snart är det sommarlov! Bara det är ju värt ett HURRAA! Bara jag får IA-plats så blir jag ännu gladare.

Jag ber om ursäkt för denna otroliga bloggtorka, känns som att det är en evighet sedan jag skrev här sist. Hade egentligen inte tänkt blogga idag heller, för jag har egentligen inte så mycket att säga. Skulle egentligen göra lite skoluppgifter vid datorn. Men så råkade jag googla bilder med ordet ”disneybound” istället. Knapparna tryckte ner sig själva, vet inte hur det hände. Så det ledde till en timme av stirrande på en massa fint och inspirationen bara flög omkring! Har länge funderat på mitt slutarbete och nu är jag definitivt säker på att det ska ha disney-tema. Eller Disney-Princess-tema. Rapunzel eller Aurora eller allihop. Hihi!

t_d017cff0-7fd9-11e2-8b88-37f076c00010

Skriva har jag också lust med. En saga. En rolig, fin, glad saga.

Sen är det lite andra spännande saker på gång här. Väldigt spännande saker. Hihi 🙂

Nu ska jag chilla och skissa Disney-stuff.

Peace out.

Kommentera

