Aktiv? Javisst, men inte här.

Har faktiskt inte gjort så mycket alls. Funderat mest. Overthinking, you know.

Men jag njuter! Snart är det sommarlov! Har t.o.m inlett ett träningsprogram som går ut på att vänja sig vid att springa. Trodde jag aldrig att jag skulle göra. Bara inne på andra veckan men ändå. Det är så skönt! Hittills ska jag bara gå och inte springa alls men snart!

Nu får ni inte tro att jag ska bli nån sorts träningsfreak här. Nej kära nån. Men mer hälsosam hade jag tänkt. Och jag tycker egentligen om stt springa. Är bara dålig på att springa långt och länge. Det ska jag ändrå på.

Sen har jag halvseriösa funderingar på att flytta hemifrån nästa läsår. Vara borta ett år och komma tillbaka och sedan gå på Lärkkulla ett år.

Men jag skulle flytta långt bort isåfall. Det har sina sidor. Men tanken känns väldigt spännande!

Har tyvärr inte hunnit med varken skrivandet eller virkandet eller något annat kreativt så det är lite tomt här just nu. Men som jag sa, jag njuter! 🙂

”You are more than flesh and bone, can’t you see you’re something beautiful? You gotta believe, He wants you to see that you’re not just some wandering soul that can’t be seen and can’t be known. You gotta believe that you are someone worth dying for.” ❤

Kommentera

