100 dagar kvar!

Idag är det exakt 100 dagar tills Mio, min Mio har premiär på Raseborgs sommarteater. Och ja, jag kommer fylla min blogg med en massa teater-späm, för ni får påriktigt inte missa!

Har just matat in en massa mått i en exceltabell och ska nu föra in den i Droppan (Dropbox, världens bästa sätt att dela filer med andra över nätet). Spenderade dagen hemma idag, eftersom lillen mådde dåligt. Så min kollega fick klara sig själv, förlåt!

IMG_0087Siffror, siffror…

För övrigt så är det idag endast 3 dagar kvar tills jag är MYNDIG. Jeejee och hipp hurraa… Då ska det firas. En gång på lördag, sedan med släkten nästa lördag och förhoppningsvis en gång till, fast då är vi bara två. Tills dess ska jag sy en sån här:

IMG_0084 (2) Observera mina fantastiska tecknings-skills!

Hoppas lite naivt att den ska bli färdig denna vecka. Tyg och tråd har jag redan, bara dragkedjan som fattas. Ja, och så har jag lärt mig vika tygrosor som faktiskt ser ut som rosor. Att sånt. Nu ska jag ut och gå!

One thought on “100 dagar kvar!

  1. lovisa skriver:

    Dopbox is da s**t! 😀 sparar alla mina viktiga papper där! Och jag väntar med spännnnning på att få gå på teater i sommar, ni spelar en av mina favorit sagor genom tiderna(med vissa förändringar så klart men i alla fall!)

Kommentera

