How wonderful life is…

Ibland stannar jag upp och tänker över situationen. Mitt liv. Just nu är ett sådant tillfälle. Just nu är jag glad. 

Vi hade en fantastisk koll igår. Att träffa alla människor igen och få köra igång det här projektet på riktigt var så otroligt kul!

Morbror med familj var på besök på kvällen. Inklusive den lilla rödtoppen ❤

Jag har blivit gudmor igen. En liten liten två veckor gammal snutt som ska döpas i april. Ska också sjunga på dopet. Nu har jag två små gudsöner ❤

För övrigt så har jag och lillen planer på att skaffa hund. Enligt föräldrarna måste vi gå på promenad 3 gånger om dagen i ett halvår och sen får vi en hund. Så vi börjar idag 😀

Just nu är det bra.

 

Kommentera

