What I’ve been doing

Jo tjena!

Ursäkta all denna inaktivitet. Eller, det är ju inte jag som varit inaktiv (verkligen inte) utan det är bloggen som inte hinner med i svängarna. Men praktiken går framåt och vi har gjort en hel del. Även om det betyder att vi mest diskuterat och planerat.

Jag insåg att jag har ju inte riktigt låtit er få ens en liten inblick i vad som håller på att ske här. Så här kommer nu ett bildgalleri med bilder från då min praktik började, fram tills nu. Jag har inte bilder på allt och jag vågar inte lägga upp alla men några 🙂

I sommar ska det alltså göras Mio, min Mio på Raseborgs sommarteater. Ni vill INTE missa det! Det är Astrid Lindgrens berättelse men visuellt är den helt annorlunda mot filmen. Ni kommer att få se en spännande ombyggnad av scenen, kinesiska/japanska klädstilar med inslag av kalevala. ”Vi berättar teater” som Bobo sa. Använder skådisar som rekvisita bl.a. Hihi.

Anden i flaskan, yin yang, osynlighetsmantel, fåglar och spejare. Otrolig musik. Ni vill seriöst komma och se det här! Premiär 27.6 kl. 19.00!

 

Kommentera

