Vardagsmys.

Idag har jag gått hela Karis runt i jakt på läderjackor. Hur random är inte det på en skala? Kan ni tro att det inte går att hitta svarta läderjackor på loppisarna här i stan? Hittade allt som allt 2 stycken, efter att ha letat i 5 olika loppisar. I och för sig så hittade min ”kollega” 6 st. svarta läderrockar i Ekenäs så det är helt fine. Dessutom älskar jag loppisar och jag kom inte hem tomhänt så det har ändå varit en roligt dag. Hann också hälsa på gammelmormor (vi kallar henne Gammo, för det är kortare) och pratade lite kyrko-stuff och sånt med henne ❤

Nu ska jag se på ännu en Batman-film och dricka mitt te ur den fantastiskt stora muggen jag hittade i Karisma.

Väldigt små och ytliga grejer men för en sån som jag kan dagar som denna betyda halva världen.

IMG_0071Kan ni gissa vilken TV-serie jag gillar bäst? 😉

 

Kommentera

