Varning för inaktivitet.

Som rubriken säger så finns det en risk för att jag blir lite frånvarande här snart igen. Min praktik har kört igång efter lovet och vi har nu fått en lista på alla deadlines och sånt. Så småningom får vi också veta exakt vem som ska sy vilka dräkter. Det är folk som ska mätas, tyg som ska väljas, mönster som ska ritas, dräkter som ska sys och vara klara i typ april-maj. Ja, och så ska jag sticka en mössa. Försöker att inte tänka på att min huvuduppgift är riddar Katos dräkt, den mest komplicerade och detaljerade dräkten i hela produktionen. Den blir också mitt yrkesprov. Hohho!

bkiO24zHHtfDpm1axbH_bD1JzT4LxbJU0WRcXscmA-U

Inspirations-bild

By the way, nämnde jag att den också ska falla av skådisen. Av sig själv.

Just det ja, vi ska också sy en osynlighetsmantel.

Awesome.

2 thoughts on “Varning för inaktivitet.

Kommentera

