Bilder från en 18-års fest

Hej hopp! Jag har ju som sagt haft sportlov, därför också väldigt oaktiv på bloggen. Men jag insåg att jag inte lagt upp några bilder från då vi firade vackraste L som fyllde 18 här tidigare. Jag tog inte så många bilder, var för upptagen med att umgås med en massa fina vänner ❤

IMG_0342

Omnom!

IMG_0344Omnom!

IMG_0348Min frisyr. Ser mer invecklad ut än vad den är. Kolla upp Lilith Moon på youtube 😉

IMG_0346Det här med att få till en vettig gruppbild… 😛

IMG_0347The beautiful Birthday-girl! ❤

Kommentera

