Ännu ett bild-inlägg

Här är bilder från mitt sportlov i Jeppis ❤ Det var helt klart det bästa sportlovet hittills!

IMG_0358Först spenderade jag två nätter i Vasa hos finaste Amanda. Vi lagade mat, såg på film, pratade x10 och hade jättekul. Som alltid 🙂 På söndagen var jag på te med en teaterkompis och träffade ytterligare en teaterkompis hemma hos henne. Hann också träffa och diskutera stuff med en tredje teaterkompis. Människor ❤

IMG_0364På måndagen skjutsade fina Amanda mig till Jeppis. Vi for på kaffe till cafè Fredrika, tillsammans med en av Amandas life:isar. Sedan for jag iväg till storasyster ❤

Vi har sett på film (The Prestige, helt sjuukt bra film!), spelat PS3, umgåtts. Sovit. Gått på loppis (jag skulle kunna flytta dit bara för alla loppisar som finns i stan!), ätit Bravo-glass och gått omkring i pyjamas. Har fotat väldigt lite. Förutom en dag då det var så fint väder, så jag måste fota lite från deras balkong 🙂

IMG_0375

IMG_0379

IMG_0380

IMG_0381

IMG_0387

IMG_0389Onepiece ❤

På torsdagen träffade jag Findus på After Eight. Bara för att det var lite roligt att vi båda var i Jeppis samtidigt. Konstig humor här hej. Det var jätteroligt!

IMG_0390

IMG_0391

Jätteseriösa är vi allihopa…

Efter det åkte jag med storasyster till hennes föräldrar och där spenderade vi den sista natten. På morgonen fick jag en tidig 18-årspresent (TACK!) och sedan fick jag skjuts till tåget. Jag måste erkänna, jag grät på när tåget for iväg från stationen. Ville liksom inte lämna min fina syster ❤

IMG_0393Presenten ❤ Märks att hon känner mig!

IMG_0392

Vackrare människa får man leta efter! Söstra mi ❤ Hon uppmuntrar och finns och är bara allmänt härlig och galen och blir inte störd fast jag är små-ynklig hela tiden. Hjärta.

Nu insåg jag att klockan är väldigt mycket och jag måste bege mig till Preteen snart!

Kommentera

