Tjeeeenaa!

Jag har sportlov. Hittills har det varit väldigt väldigt bra. Mysigt och slowmotion och människor ❤

Nu har jag tagit mig från Vasa till Jeppis. Har  talat om torrschampo, sett på Simpsons, ätit tacos och kollat på en dålig film med storebror. Vi skrattade. Nu är jag ensam i deras lägenhet och lyssnar på Astrid Lindgren som läser Mio, min Mio för mig. Jag vill inte hem. Vilken tur att jag får vara här ända till fredagen.

Idag ska det här chillase fortsätta och jag antar att min kamera förblir tämligen orörd.

Kanske vi hörs 🙂

Kommentera

