Nehe.

Hej,

Tack för ditt intresse för vår följande musikalproduktion!
Provsjungningen till musikalen har väckt stort intresse och det är 
många som skickade in sin ansökan. Den här gången kom du tyvärr inte 
med men vi önskar dig lycka till i fortsättningen!

Så stod det i ett mejl jag fick idag. Så det blir inget teaterspelas på ÅST nästa år. Men det göör inget! 🙂 Det var helt enkelt inte vad Pappa ville. Om det nu är han som har satt den här drömmen i mig, att jag ska bli skådespelare på nån vänster så fixar han det nog. Antagligen blir det mycket bättre då.

Och jag ansökte ju åtminståne. Det är egentligen huvudsaken. Hellre få ett definitivt nej än att tänka ”kanske skulle jag ha fått ett ja om jag försökt”.

Idag har jag mest slösat tid på kontoret men ett protokoll från gårdagens K-teamsmöte har fått sin början. Så det ska jag hålla på med under helgen hade jag tänkt, önskar mig själv lycka till. Ikväll ska jag på gamlas dans och imorgon blir det roadtrip till Vasa och därifrån till Jeppis och storasyster ❤

525977_460502457344571_1494644775_n

 

Kommentera

