Praktik och annat kul

Woop woop!

Nu har praktikperioden kört igång! Så mycket har vi inte hunnit göra än, mest gå igenom sommarens manus och alla inspis-bilder och skisser osv. Mest har vi suttit vid datorerna helt enkelt, men det är inte fel det heller. Tråkigt har vi åtminståne inte haft! 😀

IMG_0339

 Vår del av kansliet heter Giraff-rummet. You get it.

IMG_0342

Dropbox ❤

IMG_0344 Vi har en 2-do-lista! Glädje.

IMG_0345

Vår hög med papper som ingen får röra.

IMG_0341Små Mio-kort som jag kommer att bomba er alla med! Arma fina är de också.

På torsdagen hade jag ett barnvaktsjobb i Sjundeå. En av medlemmarna i damkören Nonette har en liten 6-månaders pojke och honom fick jag se efter medan hon och resten av gruppen förberedde sig för kvällens föreställning av minimusikalen ”I hennes skinn” som de gör tillsammans med Sixten Lundberg. En helt underbar liten bebis och en väldigt bra föreställning! Tycker ni ska ta tillfället i akt och se den! Nästa chans är i Ingå. Då ska jag också vakta lillisen 🙂

IMG_0343Skönsjungande damer!

Idag har det varit en lugn dag. Jag och min praktikkompis Johanna spenderade ett par timmar i Tryckis teatergarderob, ifall vi skulle hitta något användbart för sommarens produktion. Visst hittade vi en del men mest gick vi runt och kikade på allt det fina och galna som hänger där. I’m loving it!

IMG_0373

IMG_0356

Trevlig helg på er!

Kommentera

