CV nummer ett

Skrev mitt första seriösa CV idag. Nu är det ivägskickat. Med bilder och mina intressen och allt. Och min otroooligt långa lista på arbetserfarenheter… Hah. Pinsamt. Men tacka vet jag internet som bistår med ordentliga mallar.. och en pappa som letar upp en åt mig. Ibland är jag lite bortskämd.

Lite undrar jag vad jag egentligen ger mig in på. För om det här går igenom så blir det att pendla en hel del. Mindre tid för skola och sånt. I och för sig så är det ju Fadern som bestämmer så allt löser sig nog.

Alltså jag har ansökt till en musikalproduktion. Premiären är 2014. Det borde inte dröja så värst länge innan jag får veta om jag blir kallad till audition eller inte. Spännande!

Nu ska jag göra en presentation om vitaminer. Det är mindre spännande.

IMG_1023

Hoppas det var smart att välja den här som 1 av de 2 bilder jag skickade iväg…

2 thoughts on “CV nummer ett

  1. amelii skriver:

    I alla fall är du helt grymt fin på den där bilden! Pappas vilja sker och det kommer bli det bästa för dej ❤

Kommentera

