Back to school

Jag vet att text är tråkigt. Det kommer bilder snart, I promise.

Imorgon är min sjukledighet slut och jag är tillbaka i skolan efter att ha suttit hemma i två veckor. Hjälp. Vågar inte ens tänka på hur mycket jag missat. Men jag har shyssta lärare som inte verkar ta nån stress av min frånvaro. Så.. Yay! 🙂

Min sista ”lediga” kväll spenderades med en fin vän på promenad och sedan mat och chill på Serendi. Mys ❤ För övrigt har jag skrivit lite igen. Dagbok mellan mig och Fadern ❤ Så inget som läggs upp här.

Sådär annars så älskar jag att umgås med människor. Och jag har börjat inreda stället vi ska flytta till. Fast jag inte har någon aning om hur det ser ut eller när vi flyttar. Drömmare här.

 

One thought on “Back to school

  1. amelii skriver:

    Känns som jättelängesen jag sett eller hört av dig ❤ KRAM och hoppas allt är bra! Like för dagbok med fadern o inredning och kompismys 🙂

Kommentera

