Just hanging around.

Hälsningar från grottflickan och ursäkta att jag är så oaktiv med bloggen. Faktum är att jag är ganska oaktiv när det gäller allt nuförtiden. Sjukledig ända till den 17:e så jullovet blev lite förlängt.

Jag är som sagt usel på att vara ledig. Jag tycker om att kunna göra lite vad som helst när som helst. Tyvärr är det väldigt sällan jag kommer på stuff att göra.

Idag har jag dock gjort ett avbrott i mitt sitta-och-stirra-schema. Gick och såg Anna Karenina på bio. Bra film 🙂 Lilla flickan i mig blev smålycklig av alla 1870-tals balklänningar och uniformer. 

Men allvarligt, sitta inomhus för sig själv är inte min grej. Önskar jag kunde träffa människor mycket mer än jag gör. Undrar vad jag ska hitta på dessa dagar. Kanske ni hittar mig på ett café någon dag, skrivandes lite sagor? Fast ännu hellre sitter jag där med sällskap 😉

Imorgon är det visning av vårt hus. Lite ledsen är jag eftersom jag älskar stora hus men att flytta blir spännande ändå. Och sen åker vi på resa och köper ett piano! 😀

I sommar åker jag till England med Hannah! Hillsong Conference i London. När jag tänker på det vill jag hoppa upp och ner! *travelfreak* 

Nu ska grottflickan fortsätta hänga! Hej hej.

Kommentera

