”Han såg länge på de svarta fjärilarna och njöt av att känna vinden i håret”

Hej hopp!

Här händer det spännande saker. Inte kanske sånt som är spännande för er andra men som är väldigt spännande för mig. Igår satt jag i en lägenhet i Ekenäs och pysslade ett träd till Midvinterveckan. Det blir fint tror jag. Nu sitter jag i skolan och skriver en liten uppsats om konspirationsteorier mot månlandningen. Hohho. Fast egentligen panikläser jag Hobbiten för jag ska se den idag! Weee!! Det är så löjligt hur excited jag är!

Före jag ska se den så ska jag träffa några kostym-fixare i ett hus och tillsammans med dem brainstorma dräkter till sommarteatern. Mio, min Mio. Inspiration: Japan, Kina, Harry Potter och Sagan om Ringen! Ni som känner mig förstår kanske lite att jag nästan hoppar upp och ner av ren glädje. Fatta vad bra det kommer att bli! Läste igenom manuset igår och ett kompendium av regissören om hur han har tänkt i stora drag. Oj vad jag skulle vilja berätta för er hur bra det blir! Men det är hemlisar så ni får ännu inget veta. Hahaa.

Men alltså äääh jag får designa och skapa kläder med åtminståne en del Sagan om Ringen-stil! Jag är fjantig, jag vet. Det kanske är en HSP-grej.

lord_of_the_rings_46

Kommentera

