Egentligen packar jag

Eller åtminståne borde jag det. Men jag såg på Notting Hill istället. Överlägset bästa romantiska komedin någonsin. Ingen i samma kategori slår den. Så det så.

Imorgon åker jag till Vasa! Tjohooo! Det kommer bli så skönt att få komma bort. Fyra hela dagar är jag borta. Fatta vad nice. Jag ser till och med framemot tågresan mmh, lycka till säger jag… Bara få sitta i fem timmar och chilla. Läsa en bok kanske ger Hobbiten en ny chans 😉, lösa japanilainen, lyssna på musik och skissa nyårs-klänning. Beundra den vackra vintern. Bara vara, finnas.

The Piano Guys spelar Lord of the Rings-musik. Min tillvaro är ganska bra just nu.

Man ska inte börja googla klänningar på en skolkväll. Jag lär mig aldrig. Men jag hittade till sist något jag fastnade på. I tell you, jag tänkte flera gånger att jag bara borde rita något helt eget för söta vad det finns mycket som inte tilltalar. Anyways, det här är vad jag vill ha (med lite egna ändringar):

189948_4270736043545_308814219_n http://www.bluevelvetvintage.com

Nej, nu måste jag skärpa mig och packa väskan så jag kanske hinner göra annat ännu ikväll!

 

Kommentera

