Obligatoriskt ”Det-är-vinter-inlägg”

Tjohoo det har snöat! Jag blir alltid så glad av snö. En vinter utan snö är bara onödig.

På fredagen fick jag sån lust att gå ut och fota lite vinter-bilder innan sista revy-föreställningen. Finaste Ellen hängde med och vi spenderade en halvtimme i den snöiga skogen. Inte så länge, men det var kallt och det blev mörkt och vi hann helt enkelt inte. Men några helt lyckade bilder hittade in i min kamera och roligt hade vi!

IMG_0241 (2)Random 🙂

IMG_0291Diggar dig Ellen ❤

IMG_0289Gillar inte alls att mitt hår ser ut som ett dip-dye-offer. Huj.

Efter föreställningen for vi till Serendi med ett litet gäng. Mys ❤ Tycker så om att sitta där, med den mörka inredningen och alla levande ljus. När man har roligt sällskap är det ju ännu bättre.

Min önskelista inför julen? Något jag har längat efter så länge är ett piano. Inga små önskningar här inte. Det behöver ju inte absolut vara julklapp men ifall det vore det så skulle jag vara såå glad. Och sen någon som lär mig. Men det fixar jag kanske själv 🙂

piano

Mumin- och Astrid Lindgren-muggar! Fast jag fick redan två så det kanske inte räknas längre?

154495_4256708012853_1052361133_nTack mamma!

Sen har jag ju inte Narnia-böckerna heller. Jag måste nog vara den sista i världen som inte har läst dem.

0064409392Adlibris.com är en bra sida.

Parentes: När jag kollade på igenom alla träffar jag fick när jag sökte Narnia på adlibris så hittade jag den här:

0060791276

Det finns också en som heter One Year With Aslan som verkar intressant men det fanns ingen info om den. Märks det att jag är Narnia-fan? Parentes slut.

Imorgon börjar jag kvart före ett, det är en väldigt bra sak. Nu svamlar jag igen. Anyways, ha en trevlig vecka och ät massor med pepparkakor och drick en massa glögg och tänk på julen för det är trevligt.

Kommentera

