Red and pink

Hejsan! Här sitter jag i den lilla datasalen på tredje våningen och chillar. Okej, jag ljög, egentligen fixar jag dokumentationen till mitt tovningsarbete. Som by the way, är färdigt nu! Pink Moonwalk heter de. Eller bara moonwalkers. Tror jag sätter in ett ”Lol” här… Kallar dem så för jag tycker de ser ut lite som astronaut-boots. Som man går på månen med. Öh.. lame, I know men då alternativet var ”Eggs”, liksom istället för Uggs, så är moonwalkers helt okej.

Nu borde jag bara få tag i lite vitt eller grått eller rosa läder att limma under sulorna så jag vågar använda dem också. Ull är inte så stark i sig och jag lovar, jag kommer slita ut de här. Hur varma och mysiga som helst. Gillar att de ser så hemgjorda ut. Moonwalkers ❤

Vad mer? Ajjo, har lyckats få klänningen färdig, efter många om och men. Är mindre nöjd med den. Visst blev den helt fin men inte alls så som jag såg den i huvudet. Amn tycker ju att jag borde vara van vid sånt, men icke.

Tack kära provdocka för att du är tre gånger mindre än jag… ser ju inte alls hemskt ut.

Nog blev den väl helt fin. Åtminståne ser den okej ut när där finns en människa i den. Kommer jag någonsin använda den? I don’t know. Hitta nu sen ett tillfälle dit den här skulle passa. Men den är färdig och det är huvudsaken! 🙂

Så kan jag berätta att jag har IA-platsen fixad. Det gick sådär över en natt. Fick ett samtal därifrån att de absolut vill ha mig dit och sy. Så det blir att sy teaterkläder snart igen! Joy 🙂

Nu hinner jag inte mer, hej hej.

Kommentera

