Framtidstanke

Jag har länge haft en tanke i huvudet. En idé. Man kanske kan kalla det en liten dröm, eller framtidstanke. En liten grej jag skulle vilja förverkliga någon gång. Jag skulle vilja samla några duktiga musiker och göra en konsert. En konsert med en massa bra och talande låtar. Covers, mest. Musik som berör mig och som jag hoppas skulle beröra andra. Väldigt layback-fiilis. Inte en show, bara en avslappnad kväll med bra musik.

Jag tror att själen påverkas av musik. Det är ju individuellt förstås, men åtminståne jag mår bra av att lyssna på det. Speciellt dessa typer av musik. Jag vet inte riktigt varför.

Men det är väl bara jag som är väldigt konstig i huvudet.

Kommentera

