Update

Att blogga med telefonen är verkligen ingen höjdare. Det är bra om det funkar men sällan gör det det.

Min prototyp blev klar idag! Jei! Insikten kom idag att klänningen jag syr nog inte alls blir så som jag ser den i huvudet men det gör inget. Fin blir den ändå. Har fått tag i ett trevligt, tunt och väldigt rött tyg som jag ska använda. Ska piffa upp den med ett svart skärp sen så tror jag det blir bra. Nog för att vitt också är najs. Vi får se 🙂

Trevligt sällskap hade jag också med mig i form av Jenks 🙂 Först for vi till Tygmagasinet och sedan på kaffe till carldemumma ❤ Det är nästan konstigt hur mycket jag gillar att gå på café. Det är bara väldigt mysigt.

Jenks ❤

Det var väl dagens uppdatering. Har inte så mycket mer att säga. Min smurf-proto kommer här så ni kan ju kika på den om ni tycker.

Den ser inte så snygg ut men provdockan är liksom hälften mindre än jag, så.. 😛

Kommentera

