Idé

Har googlat klänningar från 1800- och 1900-talet. Det fanns massor men ingenting som liknade min idé, de var alla för komplicerade eller fel modell.Men två stycken gillade jag:

Tänk annat material (typ bomull eller så), blå-grå färg och tänk bort rosetterna och volangerna och gör ärmarna lite längre så kanske ni ser ungefär hur jag tänker.

Den här modellen är kanske lite närmare min idé. Fast inget släp, långa ärmar och knappar längs med ryggen. Kanske ett skärp runt midjan.

Hur låter det?

Märk inte aaalls att det är höst, årstiden då alla får inspis att göra en massa random stuff. Även jag, trots mega energibrist.

4 thoughts on “Idé

  1. ida skriver:

    Det låter helt sjukt fint! Go for it 😉 Klänningar e så otroligt fina, och modellerna här sku sitta jättebra på dej 🙂

      • ida skriver:

        Jooh, jag tror de sku sitta jättebra på dig 🙂 Så testa på bara. Och sen när du har fått den färdi kan vi ställa till me lite smink och hår och så kan du ha en fotoshoot me den 😉

Kommentera

