Noll inspiration.

Sitter i min säng och tittar på Arn. Det är en mysig film. Har sett den så många gånger att jag inte behöver följa med så mycket. Kikar mest på kläderna 😉 Tänk vad coolt det skulle vara att få vara med och göra kostym till en så stor produktion! Eller ännu bättre, att få vara med i en sådan produktion. Min största dröm sen jag var liten. Man kan ju alltid hoppas.

Har en fungerande symaskin i huset igen. Har en idé till en långklänning i huvudet och jag skulle ju ha all tid i världen att förverkliga den nu. Men inspirationen är typ obefintlig. Vad gör man då?

Vad gör man när ingenting känns roligt? Du har möjlighet att göra vad som helst men varje idé framkallar bara ett NEJ. Orkar inte.

När ingenting hjälper, vad gör man då?

 

Kommentera

