Sista helgen

Nu är sommaren officiellt över i min värld. Har spenderat helgen på den fina fina holmen för sista gången. Eller man vet ju aldrig, kanske vi får vara där nästa sommar också?Händelselöst har det inte varit, kan jag säga. Det var meningen att jag skulle åka ut på fredag kväll men p.g.a. stormen och mörkret vågade pappa inte köra båten så jag fick vänta till lördag morgon. Sedan tog bensinen slut i båten, mitt i Barösund. Så går det när båten har en bensinmätare som ljuger. Det roliga var ju att precis då vi lade ankar för att vänta på hjälp så kom det en man i en båt som kunde skjutsa pappa till en butik för att hämta bensin. Hah. Bra timing kallas det!

På holmen blev det sedan bastu och kräftor och kusin<3 och annat folk. Och storm. Inte åskväder tyvärr, men en otrolig vind! Det är lite konstigt hur mycket jag tycker om sånt. Fast jag tycker nog om när det är soligt också. Som det var imorse. Det här var utsikten från terrassen vid typ 10-tiden:

Jag saknar redan stället!

Ni får ursäkta mina väldigt låga fotograf-skills, har en underlig tendens att fota random saker i ett halvdåligt försök att vara lite konstnärlig.

På tal om gardiner, jag har bläddrat igenom mina bröllopsbilder och ja..suck. De var så fina! Bröllopen alltså 🙂 Tycker om tycker om tycker om!

Kommentera

