Efter genomdraget.

Puh! Nu har vi haft genomdrag på hela första akten i pjäsen ”Teaterbåten”. Det gick helt bra. Mycket som ännu ska fixas, filas och ses över men jag måste nog säga det, det blir en så FRUKTANSVÄRT bra pjäs! Att inte komma och titta är inget alternativ.

Om ni får västis så har ni säkert hittat en liten rolig grej. Får ni inte västis så ska jag visa:

Tadaa!

Detta är ”The Raseborgs Sommarteater”, en 8-sidig annonsbilaga som fanns med i VN idag! Här kan ni läsa om scenbygget, skådespelarna, arga insändare, random fakta om sommarteatern och mycket mer! Den är så awesome så man vet inte hur man ska bete sig. Så kom, kom och kika på föreställningen! Biljetter kan bokas per telefon 0600-12550 eller via e-mail biljetter@raseborg.org. Jag tror visst också man får tag i dem i Luckan, kulturhuset Karelia i Ekenäs och Tias Bok i Hangö. Så jag tycker ni ska skynda er och boka! Det är redan 3540 biljetter bokade 🙂

*Tillägg: Kanske man borde skriva ut premiärdatumet också? Aanyways, 28.6, då smäller det! Och så håller vi på t.o.m 2.8. Så man kan se den hur många gånger som helst (fast inte mer än 20)!

Okej, enough with the commercial! Annars så har jag fullt upp med akrobaternas dräkter och så är det ännu fake-turnyren som ska fixas. Jag har två veckor på mig. Eller egentligen har jag deadline på onsdag, enligt mig själv då. Skulle helst vilja få allt klart till nästa genomdrag. Skådisarna blir gladare då 🙂

Imorgon sticker jag till holmen med familjen och regissören (jag tar symaskinen med mig, tro inget annat) och chillar där och på söndag är det rep heeela dagen lång! Inget sommarlov här inte! I love it. Nu ska jag jobba!

Kommentera

