Jag lever nog

Säger vi. Nä men yrkesprovet är lite småstressande. Speciellt som det pågår annat som själ fokus och energi..

Aanyways, snart är det sommar! Det märker man på det fina vädret, skolschemat tar slut och alla är lite slöa. Men det som nog för mig är det största tecknet på att sommaren är här, är det faktum att teaterrepetitionerna flyttas ut till scenen denna helg! JAA! Och så ska det firas med grillfest på området, efter lördagens övning. Even better.

Nej nu hörni, nu har jag lyssnat klart på Frank Sinatra (megalike för honom!) så nu ska jag bege mig till sömnens ljuvliga värld. God natt!

Kommentera

