Upsidedown

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga. Som omväxling då.. 😛 Har återigen haft en intensiv helg med övningar 24/7 (känns så iallafall). Dans på morgonen och sedan teater+bröllopsscen resten av dagen. Vi kan säga som så att dansen gick åt skogen. Eller inte allt, men en viss koreografi som innehåller lite lyft och sånt. Pardans. Mitt par… eh. Ja. Kanske vi lämnar det osagt.

Sådär som onödig info #215616561 så är min Natchez-outfit helt färdig. Klänning, skor, halmhatt (jee!) och en underbar, blommig sjal. Så nu vet ni det. Och så älskar jag att ha en regissör som ser varje människa i ensemblen. Som faktiskt bryr sig om personen bakom rollen. Me like.

Är allmänt slutkörd och känner mig lite som ”ten feet under and upside down” men kanske det löser sig. Störande är ju när det måste hända saker som påverkar andra saker så det inte blir bra. Oj, megaflumm på G. Annars har helgen varit helt bra 🙂 TeaterTeaterTeater. Och så lite mera teater. Snart flyttar vi repetitionerna till den riktiga scenen. Tjohoo! Det är nu 45 dagar, 2 h och 1 min kvar till premiären. Parentes: Ni ska inte tro att jag har räknat ut det där själv, men på Teaterbåtens egen hemsida finns en timer… Men allvarligt, tiden går så otroligt fort!

Ha en bra morsdag!

Tillägg: Så Som I Himmelen är en sjuukt bra film! Såg den första gången för några år sedan och den är fortfarande en av mina favoriter ❤ Se den!

Kommentera

