Helt vakio tisdag. Eller inte :)

Som jag skrev tidigare var jag på shopping i Sello för en tid sen. Där köpte jag en hatt. Vilket är lite konstigt för att vara jag. Men anyways, Ida vill att jag visar bilder på den och så har jag ju en massa ledig tid på kvällarna så jag tog lite ego-bilder (fjolla!). Så här får du se, Ida 😉

Nå jo. Tycker om min 50-tals hatt. Får nästan lust att skaffa rött läppstift och svart eyeliner och puder. Bara för att 🙂

Har haft en trög dag i skolan. Kändes det som. Men min klänning är färdig! Hahaa. Har ingen vettig bild på den ännu så ni får nu nöja er med en iphone-bild. Där har fållen ännu inte blivit sydd, halsinfodringen är inte fäst och ärmarna saknar sina snedlister. Det är sånt jag gjorde idag.

Kjolen slutar vid knäna. Den där dockan är bara lite väl långt nerskruvad. Ljuset är inte bra och tänker inte ens nämna kamerans kvalité 😉

En annan sak som gjorde denna dag speciell var denna lilla filur som kom på besök:

Glad kusin!

Världens blåaste ögon har han!

Han börjar få tänder (har redan två nere) och då ska man bita på allt! 🙂 Checka in hans hår! Helt rött. Såå fint!

En egentligen misslyckad bild som råkade bli riktigt fin 🙂

Så det var min inte-så-vakio-tisdag! Och imorgon blir inte heller så vakio, då jag ska få mina toppar fixade av hon jag länkade till i början 😉 LIKE för det!

3 thoughts on “Helt vakio tisdag. Eller inte :)

  1. ida skriver:

    TACK för bilderna! Hatten är ju hur snygg som helst, och det sku faktist passa helt sjukt bra med ett rött läppstift till. Det kan du köra med som sommar-outfit, hatt+läppstift, det kan it gå fel.

    Klänningen är ju verkligen fin. Märks att du nog valt rätt skola – för du har nog talang för detdär!!!

    • millaah skriver:

      Jo ja vet, han e arma gullig!

      Tack! Fast lärarn fick ju nog hjälpa ganska myki så kan nog int säga att ja ha gjort den helt själv 😛

Kommentera

